ANUNŢ pentru organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacante, pe perioadă nedeterminată, electrician, la Formatia Baraj Zavoiu Orbului – SGA Arges din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea

Administraţia Bazinală de Apă Argeş – Vedea, cu sediul în Calea Câmpulung, nr.6-8, Piteşti, județul Argeș, institutie publică de interes național, cu personalitate juridică, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție, pe perioadă nedeterminată:

ELECTRICIAN
La Formatia Baraj Zavoiu Orbului – SGA Arges din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea.
Activitatea profesională a electricianului se va desfășura la sediu Formatiei Baraj Zavoiu Orbului sat Zavoiu Orbului, Comuna Mogosani, Judetul Dambovita.
Durata timpului de lucru si programul de lucru al electricianului se face dupa cum urmeaza : 12 (ore zi/ore noapte). Tura: 7.00-19.00 – 19.00- 07.00
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcţiei contractuale de execuție, de electrician, la Formatia Baraj Zavoiu Orbului – SGA Arges din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea sunt:
– studii medii
-vechime în specialitatea studiilor : nu este cazul
-vechime în muncă: nu este cazul
-Cunostiinte: diploma sau certificat de calificare in meseria de electrician.

Calendar de desfăşurare al concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie vacante, pe perioadă nedeterminată, de electrician, la la Formatia Baraj Zavoiu Orbului – SGA Arges din cadru Administrația Bazinală de Apa Argeș-Vedea:

Concursul se va desfăşura la sediul Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș după următorul calendar:

-07.11.2025 ora 12:00- data limită de depunere la registratura Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea a dosarelor de participare la concurs;
-10.11.2025 ora 10.00 – selecţia dosarelor de concurs;
-11.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate la selecţia dosarelor de concurs;
-12.11.2025 ora 10.00 -termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs;
-13.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la selecţia dosarelor de concurs;
-17.11.2025 ora 10.00 – desfăşurare probă scrisă;
-18.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate proba scrisă;
-19.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise;
-20.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele probei scrise;
-24.11.2025 ora 10.00 – susţinere interviului;
-25.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind interviul;
-26.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul interviului;
-27.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele interviului;
-28.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor finale.

Conform art.35 al Hotărârii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f), poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se aduc la Compartimentul Resurse Umane, Relații cu Publicul, Administrativ , apoi se depun la Registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea postului vacant.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la literele b) – e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 10 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă la adresa de e-mail: dispecer@daav.rowater.ro sau registratura.abaav@daav.rowater.ro
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea și înregistrarea dosarului de concurs, după caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale conform art. 14 din Hotărârea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

BIBLIOGRAFIE
– Manual pentru autorizarea electricienilor instalatori – ing.Ion Mihai, ing.Dorin Merişca, ing.Eugen Mânzărescu, 1995;
– Ghid proiectări instalaţii electrice pentru construcţii/proiectare şi execuţie – Titu Costăchescu, Aurel Predescu, Ion Neagu, 1978;
– Instrucţiune de Securitate şi Sănătate în Muncă pentru lucrări ce se execută cu motounelte;
– HG 1048/2006 – Cerinţe minime de SSM pentru utilizarea de către lucrători a echipamentului de protecţie;
– Legea 319/2006 – HG 955/2010 – Capitolul II – Domeniul de aplicare; Capitolul IV – Obligaţiile lucrătorilor;
– Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
– Ord.163/2007 pentru aprobarea normelor generale de apărare împotriva incendiilor;
– Ord.211/2010 pentru aprobarea dispoziţiilor generale de apărare împotriva incendiilor la ateliere şi spaţii de întreţinere şi reparaţii.
NOTĂ:Actele normative se actualizează cu modificările și completările ulterioare acestora.

TEMATICA
– Noţiuni de curent electric, tensiune, putere şi energie, aparate de măsură şi control a acestora. Definiţii, formule de calcul, unităţi de măsură;
– Transformatoare de putere: tipuri de transformatoare, grupe de conexiuni, condiţii pentru legare în paralel a transformatoarelor;
– Factorul de putere;
– Motoare electrice;
– Legile electrotehnicii;
– Surse de alimentare cu energie electrică la baraje şi mentenanţa acestora;
– Măsuri tehnice şi organizatorice de protecţia muncii la executarea lucrărilor în instalaţii electrice scoase de sub tensiune;
– Mijloace de protecţie electroizolante folosite la lucrări de natură electrică;
– Măsuri de prim ajutor în caz de electrocutare;
– Tipuri de stingătoare folosite la stingerea incendiilor de natură electrică;
– Obligaţiile lucrătorilor.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul la Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș sau la numărul de telefon 0248.223.449, interior 215, persoană de contact: Doina Constantin- secretar comisie de concurs şi comisie de soluţionare a contestaţiilor.

 

ANUNŢ pentru organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacante pe perioadă nedeterminată de electrician la Formația Baraj Prundu- S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea
Administraţia Bazinală de Apă Argeş – Vedea, cu sediul în Calea Câmpulung, nr.6-8, Piteşti, județul Argeș, institutie publică de interes național, cu personalitate juridică, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție, pe perioadă nedeterminată:
ELECTRICIAN
La Formația Formația Baraj Prundu- S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea
Activitatea profesională a electricianului se va desfășura la Formația Baraj Prundu- S.G.A. Argeș, strada Lânăriei, loc. Pitești, județul Argeș.
Durata timpului de lucru si programul de lucru din cadrul Formației Baraj Prundu va fi in tura de 12 (ore zi/ore noapte), dupa cum urmeaza :7:00-19:00 si 19:00-7:00
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcţiei contractuale de execuție, de electrician la Formația Baraj Prundu- S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea sunt:
-studii medii;
-certificat sau diplomă de calificare în meseria de electrician;
-vechime în specialitatea studiilor: nu este cazul;
-vechime în muncă: minim 6 luni.

Calendar de desfăşurare al concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie vacante, pe perioadă nedeterminată, de electrician la Formația Baraj Prundu- S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinală de Apa Argeș-Vedea:
Concursul se va desfăşura la sediul Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș după următorul calendar:
-07.11.2025 ora 12:00- data limită de depunere la registratura Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea a dosarelor de participare la concurs;
-10.11.2025 ora 12.00 – selecţia dosarelor de concurs;
-11.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate la selecţia dosarelor de concurs;
-12.11.2025 ora 10.00 -termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs;
-13.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la selecţia dosarelor de concurs;
-17.11.2025 ora 12.00 – desfăşurare probă scrisă;
-18.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate proba scrisă;
-19.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise;
-20.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele probei scrise;
-24.11.2025 ora 12.00 – susţinere interviului;
-25.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind interviul;
-26.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul interviului;
-27.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele interviului;
-28.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor finale.

Conform art.35 al Hotărârii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f), poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se aduc la Compartimentul Resurse Umane, Relații cu Publicul, Administrativ , apoi se depun la Registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea postului vacant.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la literele b) – e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 10 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă la adresa de e-mail: dispecer@daav.rowater.ro sau registratura.abaav@daav.rowater.ro
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea și înregistrarea dosarului de concurs, după caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale conform art. 14 din Hotărârea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

BIBLIOGRAFIE
– Agenda electricianului, autor E. Pietrăreanu, Editura tehnică 1986;
– Manual pentru autorizarea electricienilor instalatori, ing. Ion Mihai, ing. Dorin Merisca, ing. Eugen Mânzărescu, editat de Centru de Informare și documentare pentru energetică București 1995;
– Legea nr. 319/2006 privind securitatea și sănătatea în muncă;
– H.G. nr. 12425/2006 – Norme metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006;
– Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
– Ordin nr. 163/2007 – Norme de aplicare a Legii nr. 307/2006.

Actele normative se actualizeaza cu modificarile si completarile ulterioare acestora.
TEMATICA
– Noțiuni și legi fundamentale din electrotehnică;
– Tranformatoare de putere;
– Factorul de putere;
– Motoare electrice;
– Instalații de protecție împotriva electrocutărilor, terminologie; protecția împotriva electrocutării prin instalații de legare la pământ. Protecția împotriva electrocutării prin instalții de legare la nul.
– Măsuri tehnice de protecția muncii la executarea lucrărilor cu scoaterea de sub tensiune, în instalațiile electrice aflate în exploatare;
– Obligațiile angajatului din punct de vedere SSM și SU;
– Mijloace individuale de potecție folosite în instalațiile electrice;
– Măsuri de prim ajutor în caz de electrocutare;
– Tipuri de stingătoare folosite în instalațiile electrice aflate sub tensiune.
NOTĂ: Actele normative se actualizează cu modificările și completările ulterioare acestora.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul la Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș sau la numărul de telefon 0248.223.449, interior 115, persoană de contact: Alina Cicu Dragomir – secretar comisie de concurs şi comisie de soluţionare a contestaţiilor.

ANUNŢ pentru organizarea concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție vacante pe perioadă nedeterminată de lăcătuș mecanic la Formația Baraj Vâlcele – S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea
Administraţia Bazinală de Apă Argeş – Vedea, cu sediul în Calea Câmpulung, nr.6-8, Piteşti, județul Argeș, institutie publică de interes național, cu personalitate juridică, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei contractuale de execuție, pe perioadă nedeterminată:
LĂCĂTUȘ MECANIC
La Formația Formația Baraj Vâlcele – S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea
Activitatea profesională a lăcătușului mecanic se va desfășura la Formația Baraj Vâlcele – S.G.A. Argeș, comuna Merișani,județul Argeș.
Durata timpului de lucru si programul de lucru din cadrul Formației Baraj Vâlcele va fi in tura de 12 (ore zi/ore noapte), dupa cum urmeaza :7:00-19:00 si 19:00-7:00
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concursul pentru ocuparea postului corespunzător funcţiei contractuale de execuție, de lăcătuș mecanic la Formația Baraj Vâlcele – S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinale de Apă Argeș-Vedea sunt:
-studii medii;
-certificat sau diplomă de calificare în meseria de lăcătuș mecanic;
-vechime în specialitatea studiilor: minim 5 ani;
-vechime în muncă: minim 5 ani.

Calendar de desfăşurare al concursului pentru ocuparea funcţiei contractuale de executie vacante, pe perioadă nedeterminată, de lăcătuș mecanic la Formația Baraj Vâlcele – S.G.A. Argeș din cadrul Administrației Bazinală de Apa Argeș-Vedea:
Concursul se va desfăşura la sediul Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș după următorul calendar:
-07.11.2025 ora 12:00- data limită de depunere la registratura Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea a dosarelor de participare la concurs;
-10.11.2025 ora 10.00 – selecţia dosarelor de concurs;
-11.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate la selecţia dosarelor de concurs;
-12.11.2025 ora 10.00 -termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul selecţiei dosarelor de concurs;
-13.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la selecţia dosarelor de concurs;
-17.11.2025 ora 10.00 – desfăşurare probă scrisă;
-18.11.2025 ora 14.00 – termen de afişare rezultate proba scrisă;
-19.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul probei scrise;
-20.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele probei scrise;
-24.11.2025 ora 10.00 – susţinere interviului;
-25.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind interviul;
-26.11.2025 ora 10:00 – termen de depunere contestaţii cu privire la rezultatul interviului;
-27.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor privind contestaţia la rezultatele interviului;
-28.11.2025 ora 14:00 – termen de afişare a rezultatelor finale.

Conform art.35 al Hotărârii de Guvern nr.1336 din 2022, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) cazierul judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) curriculum vitae, model european;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b) – e), se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Documentul prevăzut la lit. f), poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise și/sau probei practice a concursului.
Dosarele de concurs se aduc la Compartimentul Resurse Umane, Relații cu Publicul, Administrativ , apoi se depun la Registratura Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea sau pot fi transmise de candidaţi prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea postului vacant.
În situaţia în care candidaţii transmit dosarele de concurs prin Poşta Română, serviciul de curierat rapid, poşta electronică sau platformele informatice ale instituţiilor sau autorităţilor publice, candidaţii primesc codul unic de identificare la o adresă de e-mail comunicată de către aceştia şi au obligaţia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevăzute la literele b) – e) în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării probei scrise.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 10 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă la adresa de e-mail: dispecer@daav.rowater.ro sau registratura.abaav@daav.rowater.ro
Nerespectarea prevederilor referitoare la transmiterea și înregistrarea dosarului de concurs, după caz, conduce la respingerea candidatului.
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale conform art. 14 din Hotărârea de Guvern nr.1336 din 2022:
a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

BIBLIOGRAFIE
– Manualul lăcătușului mecanic ;
– Regulamentul de exploatare al Acumulării Vâlcele;
– Legea 319/2006 – Legea securității și sănătății în muncă;
– Instrucțiuni proprii de securitate și sănătate în muncă pentru Ateliere mecanice;
– Legea 307/2006 – Legea privind apărare împotriva incendiilor;
– Ordinul nr. 163/2007 – Norme generale de apărare împotriva incendiilor.

Actele normative se actualizeaza cu modificarile si completarile ulterioare acestora.
TEMATICA
– Obligațiile lucrătorilor în desfăsurarea activității, conform legislației în domeniul securității și sănatății în muncă;
– Caracteristici tehnice și constructive ale Acumulării Vâlcele;
– Regimuri de funcționare și reguli de exploatare;
– Asamblarile nedemontabile;
– Asamblarile demontabile;
– Aparate si instrumente pentru masurarea dimensiunilor geometrice;
– Obligațiile principale ale salariaților din punct de Vedere al apărării împotriva incendiilor;
– Mijloace de stingere a incendiilor folosite în instalațiile electrice – stingătoare.
NOTĂ: Actele normative se actualizează cu modificările și completările ulterioare acestora.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul la Administrației Bazinale de Apă Argeș Vedea, adresa: Strada Calea Câmpulung, nr. 6-8, localitate Pitești, Judetul Argeș sau la numărul de telefon 0248.223.449, interior 115, persoană de contact: Carmen Grigorescu – secretar comisie de concurs şi comisie de soluţionare a contestaţiilor.

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *