Are o autonomie de peste 1.000 de kilometri, zero emisii de particule, dar emite mai mult CO2 decât un motor diesel. Una peste alta, este o soluție de compromis pe care Dacia a abordat-o pentru a putea să mențină la un nivel redus emisiile flotei sale și care acum se dovedește extrem de populară în rândul clienților mărcii. După câțiva ani în care vânzările de mașini GPL începuseră să piardă din popularitate, Dacia le-a readus în actualitate cu o propunere tehnică inovatoare, având la bază o înțelegere cu un partener independent. Mașinile pe GPL ale Dacia au reușit, datorită emisiilor sale cu zero particule sau noxe, dar și cu emisii mai mici de CO2, comparativ cu mașinile pe benzină, să fie încadrate în categoria propulsiilor alternative, la un loc cu CNG (gazele comprimate). Franța, Germania, Italia și Spania sunt țări care astăzi revin la GPL, cu ajutorul Dacia. Chiar și în aceste condiții, nivelul de emisii al motorului GPL de la Dacia nu poate fi ignorat, fiind luat în calcul pentru atingerea țintelor de emisii ale grupului Renault.

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *