SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI

In temeiul prevederilor Legii 95/2006, republicata, cu modificarile si

completarile ulterioare

si

in conformitate cu Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Arges,

Nr 532/19.10.2022 , pentru aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reteaua Consiliului Judetean Arges

organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de

DIRECTOR DE INGRIJIRI

Concursul/examenul se va desfasura la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, Strada Aleea Spitalului nr 36 , Pitesti , in perioada 30.04.2025-03.06.2025

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1. Au domiciliul stabil in Romania

2. Nu au fost condamnati definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

3. Au o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;

4. Nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare;

5. Sunt asistenti medicali generalisti cu grad principal.

6. Au cel putin 2 ani vechime ca asistenti medicali generalisti principali;

7. Sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata,sau de scurta durata , cu diploma de licenta /absolvire in domeniu medical;

8. Au cel putin 2 ani vechime in specialitatea studiilor

Dosarul de inscriere cuprinde urmatoarele acte:

a) cererea de inscriere;

b) copie de pe actul de identitate;

c) copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz;

d)copia certificatului de absolvire a examenului de grad principal;

e) curriculum vitae in format Europass;

f) adeverinta care atesta vechimea in grad profesional;

g) cazierul judiciar;

h) declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum sunt definite prin lege;

i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 3 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;

j) proiectul de specialitate realizat de candidat, in conformitate cu prevederile art 11.alin (2) din Regulamentul de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director al spitalelor publice din reteaua CJ Arges.

Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.

Etapele de desfasurare sunt:

Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, care va avea loc in data de 15.05.2025 etapa eliminatorie:

  • Etapa de sustinere a probelor de evaluare, cuprinde:

  • proba scrisa- test grila, care va avea loc in data de 22.05.2025, ora 10.00

  • proba orala -sustinerea proiectului de specialitate 28.05.2025, ora 9.00

– interviul de selectie 28.05.2025, ora 10.00

Calendarul de desfasurare a concursului este urmatorul:

Perioada de depunere a dosarelor de concurs

30.04.2025-14.05.2025, ora 14,00

Verificarea dosarelor

15.05.2025

Afisarea rezultatelor verificarii dosarelor

15.05.2025

Depunerea contestatiilor privind rezultatul verificarii dosarelor

16.05.2025

Afisarea rezultatelor contestatiilor privind verificarea dosarelor

19.05.2025

Sustinerea testului grila

22.05.2025, ora 10.00

Afisarea rezultatelor testului grila

22.05.2025

Depunerea contestatiilor la testul grila

23.05.2025

Afisare contestatii la testul grila

26.05.2025, ora 14,00

Sustinere proiect de specialitate

interviu de selectie

28.05.2025 ora 9.00

28.05.2025 ora 10.00

Afisare rezultate finale

29.05.2025

Depunere contestatii rezultate finale

30.05.2025

Afisare contestatii rezultate finale

02.06.2025

Afisare rezultate finale

03.06.2025

Bibliografia pentru concursul/examenul de Director ingrijiri se regaseste in Anexa 1 la prezentul anunt.

Temele cadru privind proiectul de specialitate se regasesc in Anexa 2 la prezentul anunt.

Dosarele de inscriere se depun la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, str Aleea Spitalului, nr 36, Pitesti, la Compartimentul Salarizare si Organizare in perioada 30.04.2025-03.06.2025.

Anuntul de concurs, bibliografia pentru concurs/ examen, temele cadru pentru proiectul de specialitate si Regulamentul de organizare si desfasurare concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reteaua Consiliului Judetean Arges,aprobat prin Dispozitia Nr 532/19.10.2024 , se afiseaza la sediul unitatii,si se publica pe site-ul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti www.sjupitesti.ro, sectiunea informatii publice-anunturi.

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, telefon 0248.287150 interior 149- persoana de contact ec.Tudorache Irina.

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 1.5 / 5. Număr de voturi: 2

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *