
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PITESTI
In temeiul prevederilor Legii 95/2006, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare
si
in conformitate cu Dispozitia Presedintelui Consiliului Judetean Arges,
Nr 532/19.10.2022 , pentru aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reteaua Consiliului Judetean Arges
organizeaza concurs pentru ocuparea functiei de
DIRECTOR DE INGRIJIRI
Concursul/examenul se va desfasura la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, Strada Aleea Spitalului nr 36 , Pitesti , in perioada 30.04.2025-03.06.2025
Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
1. Au domiciliul stabil in Romania
2. Nu au fost condamnati definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care i-ar face incompatibili cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
3. Au o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberata de medicul de familie;
4. Nu au varsta de pensionare, conform prevederilor legale in vigoare;
5. Sunt asistenti medicali generalisti cu grad principal.
6. Au cel putin 2 ani vechime ca asistenti medicali generalisti principali;
7. Sunt absolventi de invatamant universitar de lunga durata,sau de scurta durata , cu diploma de licenta /absolvire in domeniu medical;
8. Au cel putin 2 ani vechime in specialitatea studiilor
Dosarul de inscriere cuprinde urmatoarele acte:
a) cererea de inscriere;
b) copie de pe actul de identitate;
c) copie de pe diploma de licenta sau de absolvire, dupa caz;
d)copia certificatului de absolvire a examenului de grad principal;
e) curriculum vitae in format Europass;
f) adeverinta care atesta vechimea in grad profesional;
g) cazierul judiciar;
h) declaratie pe propria raspundere ca nu a desfasurat activitati de politie politica, asa cum sunt definite prin lege;
i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult 3 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului;
j) proiectul de specialitate realizat de candidat, in conformitate cu prevederile art 11.alin (2) din Regulamentul de organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director al spitalelor publice din reteaua CJ Arges.
Copiile de pe actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisiei de concurs.
Etapele de desfasurare sunt:
Etapa de verificare a indeplinirii de catre candidati a conditiilor stabilite in anuntul de concurs, care va avea loc in data de 15.05.2025 etapa eliminatorie:
-
Etapa de sustinere a probelor de evaluare, cuprinde:
-
proba scrisa- test grila, care va avea loc in data de 22.05.2025, ora 10.00
-
proba orala -sustinerea proiectului de specialitate 28.05.2025, ora 9.00
– interviul de selectie 28.05.2025, ora 10.00
Calendarul de desfasurare a concursului este urmatorul:
Perioada de depunere a dosarelor de concurs |
30.04.2025-14.05.2025, ora 14,00 |
Verificarea dosarelor |
15.05.2025 |
Afisarea rezultatelor verificarii dosarelor |
15.05.2025 |
Depunerea contestatiilor privind rezultatul verificarii dosarelor |
16.05.2025 |
Afisarea rezultatelor contestatiilor privind verificarea dosarelor |
19.05.2025 |
Sustinerea testului grila |
22.05.2025, ora 10.00 |
Afisarea rezultatelor testului grila |
22.05.2025 |
Depunerea contestatiilor la testul grila |
23.05.2025 |
Afisare contestatii la testul grila |
26.05.2025, ora 14,00 |
Sustinere proiect de specialitate interviu de selectie |
28.05.2025 ora 9.00 28.05.2025 ora 10.00 |
Afisare rezultate finale |
29.05.2025 |
Depunere contestatii rezultate finale |
30.05.2025 |
Afisare contestatii rezultate finale |
02.06.2025 |
Afisare rezultate finale |
03.06.2025 |
Bibliografia pentru concursul/examenul de Director ingrijiri se regaseste in Anexa 1 la prezentul anunt.
Temele cadru privind proiectul de specialitate se regasesc in Anexa 2 la prezentul anunt.
Dosarele de inscriere se depun la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, str Aleea Spitalului, nr 36, Pitesti, la Compartimentul Salarizare si Organizare in perioada 30.04.2025-03.06.2025.
Anuntul de concurs, bibliografia pentru concurs/ examen, temele cadru pentru proiectul de specialitate si Regulamentul de organizare si desfasurare concursurilor/examenelor pentru ocuparea functiilor specifice comitetului director la spitalele publice din reteaua Consiliului Judetean Arges,aprobat prin Dispozitia Nr 532/19.10.2024 , se afiseaza la sediul unitatii,si se publica pe site-ul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti www.sjupitesti.ro, sectiunea informatii publice-anunturi.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Pitesti, telefon 0248.287150 interior 149- persoana de contact ec.Tudorache Irina.