Primarul Piteștiului încurajează cetățenii, cât și companiile private să folosească din ce în ce mai mult instrumentele de digitalizare care au fost implementate la nivel de municipalitate

„Primăria Pitești a ajuns la un click distanță!
Personal, am încurajat, cu fiecare ocazie, atât cetățenii, cât și companiile private să folosească din ce în ce mai mult instrumentele de digitalizare pe care le-am implementat la nivel de municipalitate!
O fac și eu, o face și familia mea și cred cu tărie că – într-o epocă în care timpul a devenit o presiune – trebuie să ne ajustăm mijloacele de rezolvare a diferitelor situații și să folosim cât mai mult noile tehnologii.
Sunt bucuros să constat că aceste eforturi nu au rămas fără efect! Iată rezultatele noastre:
✅️ 167,16% – procent de creștere a încasărilor on-line pentru impozitele și taxele locale;
✅️ 130,38% – procent de creștere a numărului certificatelor de atestare fiscală emise on-line;
✅️ 61,36% – procent de creștere a numărului de tranzacții on-line, pe www.ghiseul.ro și www.primariapitesti.ro.
✅️ Este funcţional portalul de e-servicii care permite eliberarea de documente, fără a necesita prezența fizică la sediul Primăriei a celor interesați.
✅️ În egală măsură, am modernizat radical sistemul de management al documentelor, fiind dezvoltat un modul de arhivă electronică, folosit inclusiv pentru a răspunde solicitărilor cetățenilor și chiar pentru a elibera copii conforme.
✅️ Am implementat, de asemenea, o aplicație iOS & Android, integrată cu site-ul Primăriei, realizând astfel o platformă digitală intuitivă, pentru simplificarea managementului sesizărilor sau al solicitărilor venite din partea cetățenilor. După darea în folosință, piteștenii au depus peste 1600 de sesizări către Primăria Pitești, din care au fost rezolvate sau sunt în curs de rezolvare peste 80%.
✅️ Am implementat platforma digitală N – PROPERTIES destinată administrării și gestionării locuințelor sociale, locuințelor ANL, locuințelor din fondul de stat, imobilelor naționalizate, terenurilor etc.
✅️ Aproape 800.000 de euro este suma nerambursabilă, obținută printr-un proiect pe fonduri POCA (Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020), pentru dezvoltarea unui modul de bugetare participativă, care permite – anual – alocarea unui buget și colectarea unor idei de proiecte din partea piteștenilor.
Am făcut împreună pași uriași înainte, în direcția digitalizării instituției și a deservirii tuturor cetățenilor – cu cât mai multă promptitudine și cât mai puțin efort din partea lor!
Mulțumesc pentru încredere!
Suntem o forță împreună!”, transmite Cristian Gentea.

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 5 / 5. Număr de voturi: 1

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *