
Inspectoratul Teritorial de Muncă Argeș – instituție în subordinea Inspecției Muncii, cu sediul în Pitești, B.dul. Republicii nr.11, județul Argeș, organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioada nedeterminată, funcției contractuale de execuție de referent M, treapta IA din cadrul Serviciului economic, resurse umane, administrativ și informatică. Scopul principal al postului – registratură.
Durata normală a timpului de muncă, respectiv, 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână
A. Condiţiile generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B.Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat
2. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): mediu
C. Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs
a) formular de înscriere la concurs (formular tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului-clinic;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
D. Bibliografie și tematică:
1.Constituţia României, republicată cu tematica – Reglementări privind drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor;
2.Hotărârea Guvernului nr.488/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Muncii, cu modificările și completările ulterioare cu tematica – Reglementări privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Inspecției Muncii, cu modificările și completările ulterioare ;
3.Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica – Reglementări privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare;
4.Legea nr.202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; cu tematica – Reglementări privind promovarea egalităţii de şanse şi tratament între femei şi bărbaţi prin eliminarea tuturor formelor de discriminare;
5.Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioar, Titlul II-Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice ;
7.Legea nr.477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autoritățile și instituțiile publice, cu modificările și completările ulterioare ;
F.Calendarul de desfășurare a concursului:
-Dosarele de concurs se pot depune în perioada: 18.03.2025-31.03.2025, la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Argeș, Bulevardul Republicii nr.11, Pitești, Județul Argeș (10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului)
-Selecția dosarelor și afișarea rezultatului selecției dosarelor 01.04.2025-03.04.2025
-Proba scrisă a concursului 09.04.2025 ora 11.00
-Proba interviu în termen de 3 zile de la susținerea probei scrise
-Rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează în termen de maximum 2 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de înscriere
-Afișarea rezultatelor probelor se face în termen de maximum o zi lucrătoare (24 ore) de la data finalizării fiecărei probe.
-Termenul în care se pot depune contestații este de cel mult o zi lucrătoare (24 ore) de la data afișării rezultatelor selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și a interviului.
-Termenul în care se afișează rezultatele contestațiilor este de cel mult o zi lucrătoare (24 ore) de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
-Afișarea rezultatelor finale se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor eventualelor contestații formulate pentru ultima probă.
Formularul de înscriere la concurs este anexat la prezentul anunț.
Modelul de adeverință pentru dovedirea vechimii în muncă a candidaților este anexat la pezentul anunț.
Persoana de contact – Costache Marieana, consilier resurse umane
Relații suplimentare se pot obține la telefon telefon 0248223408, e-mail itmarges@itmarges.ro
Inspectoratul Teritorial de Muncă Argeș – instituție în subordinea Inspecției Muncii, cu sediul în Pitești, B.dul. Republicii nr.11, județul Argeș , organizează concurs de recrutare, pentru ocuparea pe perioada nedeterminată, funcției contractuale de execuție de arhivar din cadrul Serviciului economic, resurse umane, administrativ și informatică.
Durata normală a timpului de muncă, respectiv, 8 ore/zi, 40 de ore/săptămână
A. Condiţiile generale de participare la concurs:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
B.Condiţii specifice de participare la concurs:
1. Studii medii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat
2. Cunoștințe de operare/programare pe calculator (necesitate și nivel): mediu
3. Atestat de specialitate -arhivar (conform legislației în vigoare) sau dovada înscrierii la curs
C. Documente solicitate candidaţilor pentru întocmirea dosarului de concurs
a) formular de înscriere la concurs (formular tip);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului-clinic;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
D. Bibliografie și tematică:
1.Constituţia României, republicată cu tematica – Reglementări privind drepturile, libertăţile şi îndatoririle fundamentale ale cetăţenilor;
2.Legea Arhivelor Naționale nr.16/1996, cu modificările și completările ulterioare ;
3.Legea 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică, cu modificările si completările ulterioare ;
4.Legea nr.138/2013 pentru modificarea și completarea Legii arhivelor Naționale nr.16/1996 privind Protecția informațiilor clasificate, cu modificările si completările ulterioare ;
5.Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioar, Titlul II-Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice ;
6.Codul Muncii-Legea nr.53/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Titlul XI-Răspunderea juridică;
F.Calendarul de desfășurare a concursului:
-Dosarele de concurs se pot depune în perioada 18.03.2025-31.03.2025 la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă Argeș, Bulevardul Republicii nr.11, Pitești, Județul Argeș
( în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunțului)
-Selecția dosarelor și afișarea rezultatului selecției dosarelor 01.04.2025-03.04.2025
-Proba scrisă a concursului 09.04.2025 ora 11.00
-Proba interviu în termen de 3 zile lucrătoare de la susținerea probei scrise
-Rezultatele selecției dosarelor de înscriere se afișează în termen de maximum 2 zile de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de înscriere
-Afișarea rezultatelor probelor se face în termen de maximum o zi lucrătoare (24 ore) de la data finalizării fiecărei probe.
-Termenul în care se pot depune contestații este de cel mult o zi lucrătoare (24 ore) de la data afișării rezultatelor selecției dosarelor, respectiv de la data afișării rezultatului probei scrise și a interviului.
-Termenul în care se afișează rezultatele contestațiilor este de cel mult o zi lucrătoare (24 ore) de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor.
-Afișarea rezultatelor finale se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor eventualelor contestații formulate pentru ultima probă.
Formularul de înscriere la concurs este anexat la prezentul anunț.
Modelul de adeverință pentru dovedirea vechimii în muncă a candidaților este anexat la pezentul anunț.
Persoana de contact – Costache Marieana, consilier resurse umane
Relații suplimentare se pot obține la telefon telefon 0248223408, e-mail itmarges@itmarges.ro