
Primăria Bogați angajează inspector de specialitate gradul IA – 1 post
Condiţii specifice:
– studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domenul științe economice.
– vechime în specialitatea studiilor minim 7 ani
Calendarul concursului:
19.02.2025 – 04.03.2025 ora 15.00 depunerea dosarelor de participare la concurs, la sediul Primăriei comunei Bogați.
– 05 martie 2025 – afișarea rezultatelor selectării dosarelor de concurs/examen.
– 12 martie 2025, orele 10.30 – proba scrisă
– afişarea rezultatelor probei scrise în termen de maxim o zi lucrătoare de la data
susţinerii probei
– Interviul – În termen de 4 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise
– afişarea rezultatelor probei de interviu în termen de maxim o zi lucrătoare de la data susţinerii probei
– Rezultatele finale se afişează la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului şi pe pagina de internet a acesteia, la secţiunea special creată în acest scop, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor soluţionării contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea menţiunii „admis” sau „respins”.
– După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
________________________________________
Relații suplimentare se pot obține la sediul primăriei Bogați din comuna Bogați, sat Bogați, nr. 133, județul Argeș și la telefon 0248655003 – persoană de contact Olaru Alina – inspector.