
Spitalul Județean de Urgență Pitești organizează concurs, în conformitate cu prevederile Legii nr 95/2006-privind reforma în domeniul sănătății, republicată cu modificările și completările ulterioare și ale O.M.S. nr.284/2007, privind aprobarea metodologiei- cadru de organizare si desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specific comitetului director din spitalele publice, modificat prin art.1 din O.M.S nr 954/2017, precum și Regulamentul de organizare si desfășurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specific comitetului director al spitalelor publice din rețeaua Consiliului Județean Argeș prin Dispoziția Președintelui Consiliului Județean Argeș nr.532/19.10.2022, pentru ocuparea următoarei funcții specifice comitetului director respectiv DIRECTOR MEDICAL.
La concurs/examen se pot înscrie candidații care îndeplinesc, cumulativ criterii generale și specifice.
- Criterii generale pentru director medical sunt următoarele:
- a) Au domiciliul stabil în România
- b) Nu au fost condamnați definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care i-ar face incompatibili cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- c) Au o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- d) Nu au vârsta de pensionare, conform prevederilor legale în vigoare;
- Criterii specifice:
1 . Sunt absolvenți de învățământ universitar de lungă durată, cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul medicină, specializarea medicină;
- Sunt confirmați medic specialist sau medic primar;
- Au vechime de minimum 5 ani în specialitate;
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conțină următoarele documente:
- a) cererea de înscriere;
- b) copie de pe actul de identitate;
- c) copie de pe diploma de licență sau de absolvire, după caz;
- d) copie de pe certificatul de medic specialist/primar dupa caz;
- d) curriculum vitae în format Europass;
- f) adeverință care atestă vechimea în gradul profesional sau în specialitatea studiilor după caz;
- g) cazierul judiciar si certificate de integritate comportamentală
- h) declarație pe propria răspundere că nu a desfăsurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite prin lege;
- i) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 3 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- j) proiectul de specialitate elaborate în conformitate cu prevederile art.11, alin (2) din Regulament.
Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă însoțite de documente originale, în vederea certificării copiilor actelor cu originale de către secretarul comisiei de concurs/examen.
Calendarul de desfășurare a concursului este următorul:
Publicare anunț | 06.02.2023 |
Înscrierea candidaților si depunerea dosarelor de concurs | 07.02.2023-17.02.2023, ora 14.00 |
Selecție dosare și afișare rezultat | 20.02.2023, ora 12.00 |
Depunerea contestațiilor la selectia de dosare | 21.02.2023, pâna la ora 12.00 |
Soluționarea contestațiilor și afișare rezultat selectie dosare | 22.02.2023, ora 12.00 |
Susținerea testului grilă și afișarea rezultatului | 28.02.2023, ora 10.00 |
Depunerea contestațiilor la testul grilă | 01.03.2023, pana la ora 12.00 |
Soluționare contestații și afișare rezultat test grilă | 02.03.2023, ora 12.00 |
Susținere proiect de specialitate
interviu de selecție |
06.03.2023, ora 10.00
06.03.2023,ora 11,00 |
Afișare rezultate finale | 06.03.2023, ora 15.00 |
Depunere contestații rezultate finale | 07.03.2023, pana la ora 15.00 |
Soluționare contestații și afișare rezultate finale | 08.03.2023, ora 15.00 |
Bibliografia pentru concursul/examenul de Director medical se regăsește în Anexa I la prezentul anunț.
Temele cadru privind proiectul de specialitate se regăsesc în Anexa II la prezentul anunț.
Dosarele de înscriere se depun la sediul Spitalului Județean de Urgență Pitești, str Aleea Spitalului, nr 36, Pitești, la Serviciul RUNOS la secretarul comisiei de concurs/examen ec.Tudorache Irina în perioada 07.02.2023-17.02.2023 , ora 14.00.
Anunțul de concurs, bibliografia pentru concurs/ examen, temele cadru pentru proiectul de specialitate și Regulamentul de organizare și desfășurare concursurilor/examenelor pentru ocuparea funcțiilor specifice comitetului director la spitalele publice din rețeaua Consiliului Județean Argeș, aprobat prin Dispoziția nr 532/19.10.2023, se afișează la sediul unității se publică pe site-ul Spitalului Județean de Urgență Pitești www.sjupitești.ro, secțiunea informații publice-anunțuri.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Județean de Urgență Pitești, telefon 0248.287150 interior 149- Serviciul RUNOS.