Mai sunt câteva luni până la alegerile prezidențiale, iar candidații au înțeles că românii sunt mai ușor de găsit pe Facebook, decât pe stradă, așa că au început să investească în paginile de Facebook. Liderul USR Elena Lasconi a reușit să „spargă” cea mai mare sumă la începutul lunii septembrie, în timp ce la polul opus se află candidatul independent Mircea Geoană, care și-a anunțat recent candidatura la prezidențiale.
Candidata USR la prezidențiale a cheltuit în perioada 6 septembrie – 12 septembrie 2024 – 86.100 de lei, urmată de Nicolae Ciucă (PNL) cu 68.700 de lei. Pe locul trei se află George Simion, candidatul AUR, cu 66.800 de lei. Candidatul PSD la prezidențiale Marcel Ciolacu a „pompat” doar 31.800 de lei, iar pe ultimul loc se află Mircea Geoană cu 9.200 de lei. Precizăm că Mircea Geoană, fost președinte al PSD și fost secretar general adjunct al NATO, și-a anunțat pe 11 septembrie candidatura la alegerile prezidențiale, potrivit Știripesurse.ro.