O analiză detaliată a modului în care partidul Alianța pentru Unitatea Românilor, sub conducerea lui George Simion, cheltuiește subvențiile primite de la stat arată că o sumă semnificativă a fost direcționată către propagandă și sondaje.

În cadrul secțiunii „cheltuieli pentru presă și propagandă,” AUR a alocat impresionanta sumă de 975.800 de LEI. Aceasta acoperă costurile pentru numeroase ziare online și pagini de Facebook create și susținute financiar de AUR și deputații săi. De asemenea, partidul a investit considerabil și în „producția și difuzarea de spoturi publicitare„, cu o sumă totală de 189.655 de LEI.

Partidul lui George Simion a direcționat cea mai semnificativă sumă de 3.283.666 de LEI pentru ”organizarea de evenimente cu conotații politice”.

George Simion a solicitat ajutorul unei companii de consultanță politică

George Simion și-a asigurat, de asemenea, sprijinul unei companii de consultanță politică, achitând suma de 8.000 de LEI din subvențiile primite de la stat. Această mișcare ar putea sugera o strategie bine gândită pentru creșterea vizibilității și atractivității partidului.

AUR și-a plătit ”procentul” în SONDAJE

Un aspect notabil al cheltuielilor se referă la sumele considerabile plătite către companiile de sondare de opinie, totalizând 94.583 de LEI până în noiembrie 2023. Această investiție ridică întrebări cu privire la impactul sondajelor asupra poziționării AUR în preferințele electoratului. Se pune întrebarea: ar fi fost AUR la fel de sus în sondaje fără aceste investiții semnificative?

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *