Reprezentanţii Expert Forum au analizat datele legate de finanţarea campaniei electorale, publicate de către AEP, pe 16 mai. 

Potrivit raportului Expert Forum, Mihai Coteț a băgat adânc mâna în buzunar, în prima săptămână a campaniei, pentru a plăti reclame electorale pe Facebook. Este în top 10 plătitori din PNL. Să nu vă mai mire că vă râde Coteț din toate colțurile Facebook-ului. Plătește gras!

EFOR a analizat și cheltuielile realizate de partidele politice și persoanele afiliate acestora pe Facebook și Google. EFOR menționează că nu există o suprapunere exactă a cheltuielilor de campanie cu toate paginile afiliate unui partid – unele nu sunt oficiale.
EFOR analizează nu doar paginile evident legat de un partid, ci și cele care deținute de persoane care sprijină partidul respectiv chiar dacă nu sunt membri sau candidați.

Facebook
Datele legate de Facebook acoperă perioada 9-15 mai. În această perioadă partidele au înregistrat cheltuieli de aproape un milion de lei.

Cei mai mulți bani au fost cheltuiți de PNL – peste 300 mii lei, AUR – 200 mii lei, PSD
173 mii lei și USR 95 mii lei.

În topul paginilor care au investit cei mai mulți bani de la PNL l-am găsit pe Mihai Coteț, candidat la Primăria Pitești.

 

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 5 / 5. Număr de voturi: 2

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *