“Strategia Naţională privind Agenda Digitală pentru România 2014 – 2020”, versiunea în limba română,
“National Strategy on Digital Agenda for Romania 2014 – 2020”, versiunea în limba engleză.
Noua versiune, revizuită, a Strategiei a integrat atât recomandările Comisiei Europene cât şi propunerile şi observaţiile primite din partea a peste 15 asociaţii, fundaţii şi companii private din domeniul IT&C în urma procesului de consultare publică lansat de către MSI în data de 9 iulie 2014.
Agenda Digitala pentru România reprezintă instrumentul care va asigura alinierea dezvoltării inteligente a tehnologiilor informaţiei cu nivelul înregistrat în celelalte state membre şi care va stabili premisele integrării durabile şi incluzive a României, din punct de vedere tehnologic, în piaţa digitală unică a Europei. Acest document-cadru a fost realizat pornind de la programul-reper Agenda Digitală pentru Europa 2020 şi se bazează pe nevoile şi viziunea României privind dezvoltarea sectorului IT&C. Strategia vizează trei mari zone de acţiune: administraţia publică şi modernizarea acesteia, sectorul privat şi susţinerea indirectă a competitivităţii acestuia şi asigurarea accesului populaţiei la resurse de tip IT&C şi a incluziunii digitale.
Documentele mai sus menţionate pot fi accesate în cadrul secţiunii de Transparenţă decizională – proiecte 2014.
Ministerul pentru Societatea Informaţională (MSI) a publicat astăzi spre consultare publică documentele: