
S.C. TOTAL BUSINESS LAND SRL a inceput activitatea de colectare a actelor de proprietate si identitate in campania: CADASTRU GENERAL IN COMUNA OARJA!
“In perioada 31.10 – 11.11.2022, așteptăm cetățenii cu toate actele de proprietate pe care le dețin, la sediul Primăriei, departamentul Cadastru, în vederea înscrierii GRATUITE în evidențele de Cadastru și Carte Funciară.
Acte necesare pentru terenurile aflate în intravilan si/sau extravilan:
1. Acte de identitate: Buletine, certificate de deces, de căsătorie, de naştere
2. Acte de proprietate:
• Ttitlu de proprietate
• Certificat de moştenitor
• Act de partaj
• Contract de vânzare cumpărare, Contract de donaţii, Contracte de schimb
• Contracte de întreţinere şi îngrijire viageră
• Testamente, Concesiuni
• Hotărâre judecătorească
• Sentințe civile definitive și irevocabile
• Expertize tehnice judecătoreşti, raport de expertiză, schițe
• Extrase de carte funciară
• Autorizaţii de construire, schite
• Alte acte notariale
Precizam ca sunt necesare actele in orginal, iar reprezentantul firmei noastre va face copii xerox conform cu originalul.
Programul de lucru 8:00 – 15:00, de Luni până Vineri !”, transmite primăria Oarja.