Clienţii care şi-au achiziţionat noul Duster reclamă probleme tehnice, întârzieri nejustificate în furnizarea pieselor de schimb, dar şi preţuri prea mari ale autoturismului.

Un client a spus că vehiculul său a rămas în service timp de cinci luni din cauza lipsei unui far de schimb.

„Sper să nu ai nicio urgență rutieră. Mașina mea Duster este în service de 5 luni, deoarece producătorul de mașini nu poate furniza un far de schimb! Nu au în stoc și așteptăm, nu știm ce, dar așteptăm! Poate la sfârșitul verii mașina mea va fi reparată”, a relatat clientul, potrivit Ştiripesurse.ro.

 

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 1 / 5. Număr de voturi: 1

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Autor:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *