Un roman care și-a cumpărat o Dacia Ѕpring a postat pe Facebook un mesaj în care reclamă anumite probleme la mașina electrică pe care o deține: rugina a început să apară sub mașină și la ștergător, după doar un sezon rece.

”La garanție cu ea. Schimbat ștergător și unde e rugina aia, probabil revopsire cu strat de protecție…. Măcar un ștergător gratis să dea și ei, că e clară calitatea originală”, comentează cineva la postarea publicată pe grupul de Facebook Dacia Spring Romania (Oficial)., potrivit promotor.ro.

Mașinile sunt construite în China unde există reglementări în privința materialelor folosite (tot ce înseamnă body kit se construiește dintr-o tablă moale menită să mai acorde 1 sau 2% șanse în plus pietonilor în caz de impact – aici puteți verifică cu tablă de pe Mazda/Toyota…) și din același motiv și vopseaua a fost înlocuită. Cea pe baza de ulei pe care o știm a fost schimbată cu cea pe baza de apă. De asta o să vedeți din ce în ce mai multe puncte de vopsea sărită la drumuri obișnuite, nu macadam …”, completează un alt internaut.

”Cine vrea să iasă la pensie cu Dacia Spring să calculeze că în 3-4 ani maxim mașina se amortizează, de ce atâta stres? O lăsam cumva nepoților? Dacă ține 8 ani eu sunt mulțumit de 2x (practic se amortizează cei 8.150 euro dublu). Spor!”, scrie un alt posesor de Dacia Spring., potrivit sursei citate.

 

Cât de util a fost acest articol?

Faceți clic pe o stea pentru a-l evalua!

Rata medie 0 / 5. Număr de voturi: 0

Niciun vot până acum! Fii primul care evaluează această postare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.